הרזיה בטוחה

Home » הרזיה בטוחה

fitness-332278_640

רוצה לרדת במשקל ולהרגיש טוב?

כל אחד יכול!

הרזייה בטוחה ללא רעב היא על בסיס ניקוי רעלים בצורה טבעית ונעימה בעזרת קולון הידרותרפיה. תכנית דיאטה המכילה אוכל בריא ותפריט מגוון,שיעזור לך לרדת במשקל ולהיפטר ממחלות ולמנוע מחלות הזדקנות בעתיד.

הרזייה בטוחה

למה ניקוי הגוף מרעלים ?

1.מסלק חיידקים פטוגנים ,קנדידה ממעים שגורמים דחף למתוק ופחמימות.

2.מוריד שיכבת פסולת הדבוקה לדפנות המעי שמונעת ספיגה תקינה של מזון וגורמת לרעב תמידי.

3.הרעלים שבמעיים מתפשתות עם זרם הדם בכל הגף וגורמים לעייפות,עצבנות לכן לאכילה ריגשית.

4.תאי צלוליטיס הם בעצם מאחסנים רעלים של הגוף לכן דיאטת ניקוי רעלים מעולה נגד צלוליטיס.

5.נפיחות ,כבדות ועייפות אחרי אכילה ניגרם בגלל רעלים ותפקוד לקוי של מרכת העיכול.

אנו מתמחים בטיפול בבעיות השמנה, הפרעות אכילה שונות כמו אנורקסיה, בולימיה, יחד עם שיפור הבריאות  כולל מערכת הורמונלית,חילוף חומרים ואיכות החיים.

קיימות דיאטות רבות , ומתוכן בחרנו דיאטות מומלצות בעלות תוצאות מרשימות והוספנו תפריט דיאטטי לניקוי רעלים, תפריט דיאטטי לשינוי הרגלי אכילה .
כל התפריטים שאנו מרכיבים הינם תפריטים אישיים , על פי סדר היום שלך, אורח החיים שלך, מצבך הבריאותי, קצב חילוף החומרים.מורכב לפחות כ- 1200 קלוריות ביום בממוצע, מכל אבות המזון – פחמימות, חלבונים, שומנים,ויטמינים ומינרלים שבירקות ופירות.

דיאטה? מקורה ביוונית – ופירושה הוא תפריט יומי

בעיני אנשים רבים נתפסת המילה דיאטה כמשהו קשה, שלילי, שמזכיר רעב ותחושת עייפות.
אבל למעשה לכל אדם צריך שיהיה תפריט יומי מסודר , ללא קשר להרזיה . כדי להיות בריאים.
יש דיאטה להורדת כולסטרול, סוכר, דיאטה להרזיה,דיאטה נגד קנדידה,דיאטה נגד דלקת בקיבה, דיאטה  לזיהוי רגישות למזון, דיאטה לריפוי בעיות עור, דיאטה ניקוי דם ועוד. 

מה כדאי לשלב בדיאטת ההרזיה ?

כמה עקרונות חשובים למי שרוצה לשמור על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת ונכונה:
1.על הדיאטה שלכם לכלול כמות קלוריות מספקת לפי גובה, גיל , משקל .
2. הימנעו מסוגי דיאטות שמסתמכות על דיאטות רעב. דיאטות מהירות אולי יורידו אתכם מהר במשקל, אבל גם יעלו אתכם במשקל מהר.
3. כדאי לשלב 5 ארוחות ביום – 2 קטנות ו 3 בינוניות.
4.מומלץ בכל ארוחה עיקרית לשלב פחמימה מלאה (דגנים, לחם חי, מוצרים מקמח מלא) או חלבון (עוף , דג, ביצה, בשר, גבינה, קטניות) וירקות
5.בכל ארוחת בינים לשלב או פרות או ירוקות.
6.כדי לרדת במשקל או לשמור על דיאטה להרזיה, ולא להרגיש רעב או חולשה חשוב לאכול מנות קטנות ,ללעוס טוב ,לשתות כוס מים חצי שעה לפני ארוחה.
ככה מובטח שתשתו 6-8 כוסות מים ליום ומעלה.
7.כך אתם מרגיעים את הקיבה ומכינים אותה לארוחה, דבר שמאוד עוזר פעולת מעיים טובה.
8.לצאת לצעידה בת 45 דק' לפחות, רצוי 3-4 פעמים בשבוע . רק אחרי שהגוף מחומם היטב , הוא מתפנה לשריפת שומן – דבר שמאוד יכול להועיל לנו במהלך דיאטה.

הדבר החשוב ביותר בתהליך דיאטה להרזיה הוא שלב שכמעט כולן מתעלמות מתקופת השמירה על המשקל.

חשוב מאוד לעשות גם ניקוי רעלים במסגרת דיאטה שיש בה גם תקופת הרזיה וגם תקופה שלשמירה על התוצאה.

לסיכום, אם תשמרו על עקרונות פשוטים וקלים אלה, הצלחה בדיאטה וירידה במשקל מובטחת לכם. 

 מבצע עד סוף החודש :

פגישת יעוץ ללא התחייבות, עם ד"ר שושנה קנדל .N.D

לפרטים, צלצלו עכשיו: 03-5700776 , 0502-951058

שתהיה לכם ירידה במשקל קלה ונעימה ובהצלחה!

קליניקה לניקוי הגוף מרעלים והרזיה בהנהלת ד"ר קנדל שושנה טל: 050-2951058 ; 03-5700776 רח' ביל"ו 25, בני ברק