תזונה צמחונית לירידה במשקל

Home » הרזיה בטוחה » תזונה צמחונית לירידה במשקל
(By Michal Marcol from: freedigitalphotos.net)

(By Michal Marcol from: freedigitalphotos.net)

לא רק לצמחונים!

תזונה צמחונית לירידה במשקל .

כמובן, תזונה צמחונית לא כוללת  לחלוטין  בשר ודגים, לכן בשלב זה, הגוף שלך ירגיש את הצורך בויטמינים מקבוצת B, סלניום, אבץ, ברזל, ואם לוותר על מוצרי חלב וביצים, אתה תהיה חסר בסידן וחלבון

כדי לפצות על חוסר של חומרים הדרושים,תוסיפו  אגוזים, קטניות, משמשים מיובשים, עלי חסה ירוקה ,  דגנים מלאים.

כדי לפצות על חוסר סידן לאכול יותר קטניות, שקדים, תאנים, עלים ירוקים, תרד, ברוקולי, שעועית.

משך הזמן של תזונה צמחונית במשך שישה ימים.

 במהלך תקופה זו, תורידו עד שלושה קילוגרמים.

 צריכת הקלוריות היומית – 1500 קלוריות.

קחו תפריט של תזונה צמחונית:

היום הראשון

לארוחת בוקר, לאכול בננה, תפוז, 150 מ"ל יוגורט (רצוי אורגני) ו כפית דבש.

לארוחת צהריים: 400 מ"ל מרק (פטריות, ירקות ותבלינים), וכן חתיכת לחם דגנים.

לארוחת ערב: חציל קלוי.

יום שני

לארוחת בוקר: 1/2 אשכולית, יוגורט (רצוי אורגני), פרוסת לחם מלא עם חצי אבוקדו.

לארוחת צהריים: תפוח אדמה אפוי וסלט.

ארוחת ערב: סלט ירקות, שעועית ורוטב צ'ילי.

יום השלישי

לארוחת בוקר: דגני בוקר עם חלב (דל שומן), פירות יער,  כפית של זרעי פשתן טחון.

לארוחת צהריים: פיצה ירק.

לארוחת ערב: פשטידה  ירקות.

יום רביעי

לארוחת בוקר, בדיוק כמו ביום הראשון.

לארוחת צהריים: כריך50 גרם, או טופו עם פטריות קלויים בשמן זית.

ארוחת ערב: סלט כרוב ועדשים.

יום חמישי

לארוחת בוקר: פרוסת לחם (שיפון) וטחינה ,שעועית ברוטב עגבניות,חצי אשכוליות .

לארוחת צהריים: אורז, אגוזים ופירות.

לארוחת ערב: ירקות מאודים עם פטריות.

יום שישי

לארוחת בוקר: דגני בוקר עם חלב,קצת פרות, כף זרעי פשתן טחונים.

לארוחת צהריים: מרק עדשים, וכן חתיכת לחם דגנים.

לארוחת ערב: פסטה עם ירקות.

זה תזונה צמחונית לא רק לרדת במשקל, אלא גם "להאזין" את הגוף של חומרים שימושיים.

קליניקה לניקוי הגוף מרעלים והרזיה בהנהלת ד"ר קנדל שושנה טל: 050-2951058 ; 03-5700776 רח' ביל"ו 25, בני ברק