שמירה מפני רדיקלים חופשיים ע”י שייק פירות

Home » Uncategorized » שמירה מפני רדיקלים חופשיים ע”י שייק פירות
שייק מגן מרדיקלים

שלום וערב טוב לכולם! רציתי לדבר היום על רדיקלים חופשיים ואיך מתגוננים מפניהם.

רדיקלים חופשיים הם מולקולות המיוצרות באופן טבעי בגוף שלנו, שיכולות לגרום לנזק רב ללב ולגוף. למעשה הם סיבה העיקרית להזדקנות ורוב מחלות הכרוניות. רדיקלים חופשיים נוצרים בתהליך של חמצון. כשהחמצן בא במגע עם התאים בגוף הוא מתחיל את תהליך החמצון.

תהליך זה הוא טבעי ובריא משום שהוא מסיר תאים מתים ומחליף אותם בתאים חדשים. עם זאת, חילוף החומרים הזה יכול להשתבש בגלל עודף רעלים בגוף ככה שהגוף פשוט לא מסוגל לעמוד בעומס. ובגלל חוסר אנטיאוקסידנטים בתפריט יכולים לפספס שיעור של אחוז אחד או שניים של תאים במהלך תהליך החמצון. אחוז קטן זה מהווה את מה שאנחנו מכירים כרדיקלים חופשיים. 

לרדיקלים חופשיים חסרה מולקולה אחת וכתוצאה מכך, הם מחפשים מולקולות בריאות אחרות כדי להרוס אותן. כאשר הם עושים זאת הם לא הורגים את המולקולות שהם תוקפים, במקום הם גורמים נזק לDNA. משמעות הדבר הוא שהDNA הפגום מתרבה ויכול לגרום לפגיעה בתאים בריאים וכתוצאה מכך מחלות וגידולים ופתאום יש רדיקלים חופשיים רבים בגוף.

את הרדיקלים החופשיים אפשר להסיר על ידי נוגדי חמצון ופוטוכימיכלים ששניהם מגנים על גוף מפני נזק. את הכלי הדרוש כדי להתגונן מפני רדיקלים חופשיים ניתן לייצר בקלות, וזאת ע”י שייק העשוי מפירות או ירקות תוצרת בית. הפירות ידועים כחומרים נוגדי חמצון. נוגדי החמצון מאתרים את הרדיקלים חופשיים ועוזרים לגוף לשטוף אותם החוצה מהגוף לפני שיכולו לתקוף מולקולות בריאות ולפגוע בהם. ההגנה מפני רדיקלים חופשיים ע”י שייק מפירות וירקות מסוימים יכול לשפר את הבריאות הכללית ולהאט באופן משמעותי את תהליך ההזדקנות. כי ה-DNA שלך נשאר ללא נזק ויכול לצור עוד DNA בריא.

על מנת להגביר ולחזק את הבריאות נצטרך להכניס בשייקים שלנו מגוון של פירות ירקות וקטניות.

זה כולל פירות כמו אפרסקים. אפרסקים הם מקור גדול לסיבים תזונתיים וויטמין A. הם עוזרים לחזק את המערכת החיסונית ויכולים לעזור להילחם בזיהומים. גם לאגסים יש כמות גבוהה של סיבים אשר שומרים על מערכת העיכול שתהיה סדירה. הם גם מסייעים להפחתת רמות כולסטרול בדם ועוזרים מאד למנוע מחלות לב.

הוספת אננס לשייק נותנת מינון גבוה של ברומלין , שהוא אנזים טבעי שמסייע רבות לעיכול ופירוק חלבון. זה גם יכול למנוע קרישי דם , להגביר את מהירות גלידת הפצעים, ולעכב גדילת תאי סרטן במידה רבה.

פרי חשוב נוסף שמומלץ להוסיף לשייק הוא רימון. רימונים מכילים מינון גבוה של הוויטמין A חומצה אלגית ואשלגן. הם יכולים לקדם רמת לחץ דם רגיל ולהפחית את הסיכון להתקפי לב וגם חזקים מאד נגד רדיקלים חופשיים. גם את הזרעים כדאי להוסיף לשייק, דווקא הם מכילים את רוב החומרים המזינים.

גם שזיפים מיובשים הם מקור גדול של ויטמין A , כמו גם הבורון. בורון יכול לסייע במניעת אוסטיאופורוזיס (או: ‘דלדול עצם’). בגלל הכמות הטבעית של סורביטול בשזיפים הם פועלים כמשלשל קל.

הפטל מציע חומצה פולית לרוב, סיבים ומגנזיום. הם גם עשירים בחומצה אלגית שעוזרת להילחם נגד סרטן צוואר הרחם ורדיקלים חופשיים.

בתותים יש כמות גבוהה של וויטמין C ונוגדי חמצון רבים הפועלים כחומרים אנטי דלקתיים. הם יכולים למנוע עורקים מוקשים ולדכא את גדילת סרטן.

אני ממליצה מאד לכל אחד, אפילו מי שברוך ה’ לא סובל משום בעיה משמעותית, להכין כל יום שייק פירות ירקות וקטניות ממה שהזכרנו קודם.

הכנת ושתיית שייק כל יום יחד עם ניקוי הגוף מרעלים תעזור לשמור על גופנו ולהלחם ברדיקלים החופשיים שמסתובבים אצלנו בגוף. שייק מזין כזה, העמוס בויטמינים ומינרלים שנספגים מיד לזרם הדם, נותן אנרגיה ומונע מחלות והזדקנות ועוזר לגוף עשרת מונים מכל תרופה אחרת וגם ללא תופעות לוואי מיותרות..

אם יש לכם עוד שאלות או תגובות אתם מוזמנים להשאיר בתגובה כאן או לפנות אליי דרך הדף שלי.

שלכם,

ד”ר שושנה קנדל N.D. 

 

 

Tags: , ,

Comments are closed.

 

קליניקה לניקוי הגוף מרעלים והרזיה בהנהלת ד"ר קנדל שושנה טל: 050-2951058 ; 03-5700776 רח' ביל"ו 25, בני ברק