fbpx

אבחון NLS-בדיקה ממוחשבת

Home » Uncategorized » אבחון NLS-בדיקה ממוחשבת

לב וכלי דם

חדש בקליניקה!

אבחון ממוחשב NLS    וניקוי הגוף מרעלים

מגלים שורש מחלות -מונעים ומרפאים אותן!

סובלים מבעיות עיכול? אלרגיות או עודף משקל? עייפות כרונית? האם בעיות עור מפרים את שלוותך? או שמא אתם חיים כבר שנים עם מיגרנות, כאבי ראש?

בקליניקה "ובחרת בחיים" של שושנה קנדל ד"ר לנטורופתיה יש פתרון בשבילכם!

מערכת ממוחשבת NLS מאפשרת לראות מצב של כל מערכות הגוף בצורה מדהימה!

במבצע 580ש"ח במקום 1200ש"ח

במבצע 450ש"ח למזמינים סידרת טיפולי ניקוי רעלים

בשורה משמחת לקהל הלקוחות: בימים אלה ממש בקליניקה "ובחרת בחיים" של ד"ר שושנה קנדל שהיא נטורופתית עם 20 שנות ניסיון מוסמכת לניקוי הגוף מרעלים על ידי קולון הידרותרפיה וריפוי מחלות גוף ונפש על כל מרכיביהן התאחדו כוחותיהם של צוות רופאים מטפלים בתחום הרפואה הטבעית .

כעת תוכלו לקבל את כל קשת הטיפולים שלהם תחת מטרייה אחת

קודם כל כמה מילים על אבחון NLS  שבזכותו ניתן להגיע לדיאגנוזה מקיפה של שלל בעיות גוף-נפש.

אבחון רפואי ממוחשב– הוא תחום חדש יחסית העושה שימוש בסריקה אלקטרו-מגנטית של אברי הגוף של התאים ומאפשר למאבחנים לקבל תמונה מקיפה וכוללת של מצבו של המטופל. מערכות אבחון רפואי ממוחשב מסוגלות לאבחון מחלות ומצבים רפואיים שונים בגופם של המטופלים לפני הופעתם של תסמינים כלשהם. אבחון רפואי ממוחשב הוא תהליך שאינו פולשני או כואב. הוא מתאים במיוחד למטופלים הסובלים מבעיות רפואיות ולא קיבלו תשובה מספקת מהרופאים ומהמעבדות השונות. אבחון מאוד מומלץ לכל הסובלים מאלרגיות, בעיות עיכול כולל פרזיטים ,עור, מיגרנות, קשב וזיכרון, דיכאון וחרדות, עייפות כרונית ,בעיות הורמונליות, ובכלל לכל אחד ואחת שמתקרב לגיל הזהב כדי למנוע מחלות לב, כלי דם, כבד, כליות , מפרקים ,אוסטאופורוזיס וכו'. אבחון רפואי ממוחשב מתאים גם לאנשים בריאות המעוניינים לקבל אישור נוסף על מצבם הבריאותי. בסיומו של האבחון הרפואי הממוחשב יתקבלו המלצות להמשך הטיפול או במקרה הצורך, הפניות לרופאים מתמחים להמשך הטיפול.

מערכות אבחון רפואי ממוחשבים פותחו על ידי סוכנויות החלל של רוסיה וארצות הברית. הן מאפשרות לסרוק את כל האברים והתאים בגוף באופן ממוחשב ומעניקות אבחון ברמות גבוהות של דיוק, לצד המלצות לטיפול, לתרופות ולשינויים בהרגלי התזונה. מערכות אבחון רפואי ממחושב יכולות לזהות מצבים רפואיים לפני מערכות אחרות כמו אולטרסאונד, CT ו- MRI ובכן הן חוסכות מהמטופלים התרוצצות בין מעבדות ורופאים מומחים.

אנו מטפלים בניקוי הגוף מרעלים, הרזיה ואנטי אייג'ינג יותר מ20 שנה ועכשיו נפתחה אפשרות חדשה לאבחון הרפואי חדש בישראל. יתרונות אלה, ניקוי רעלים וטיפול תזונתי , ויסצרלי, אוסטאופתיה לצד מערכות האבחון הרפואי הממוחשב, מהמתקדמות מסוגן, יאפשרו לכם לקבל טיפול מושלם מקצועי ואמין, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה במיוחד. 

זאת תכנה ממוחשבת חדשנית לראשונה בארץ  שעל ידה קיימת אפשרות לסרוק אינפורמציה מהמוח ולתרגם לשפה מובנת לאנשי מקצוע . איך יתכן? ברור לכל אחד שכל פעילות של האדם מתחיל במוח לכן מעכשיו ניתן לראות  בצורה מוחשית כל איבר בתוך גוף האדם וצרכיו.

לכל אחד ולכל גיל – תכנה מראה שלכל מחלה יש סיבה וגם פתרון.

אבחון זה הוא פשוט: הבדיקה אינה מצריכה הגעה לבתי חולים (פרוצדורה לא נעימה לרובנו!), אינה מצריכה לסבול כאב מיותר ואינה מטריחה במיוחד.

דרך אבחון NLS ניתן לגלות מחלות בתפקודי אברים ומערכות הגוף כגון: כבד, לב, כלי דם, בלוטות, מחסור בוויטמינים, מינרלים, מלחים ,הרעלת מתכות כבדות, פרזיטים, קנדידה, הליקובקטר וכו'.

גם כן מעכשיו ניתן לגלות גורמי אלרגיות ובעיות פסיכוסומאטיות, מחלות תורשתיות, בעיות עור,  בעיות מעיים והשמנת יתר,  מחלות

חיסוניות, מחלות מבוגרים או כל מחלה ובעיה שנמצאת בגוף .

הטיפול הטבעי שמציע צוות של קליניקה כולל קודם כל תכנית שלמה כוללת ניקוי מעי הגס, כבד, לימפה, כליות, כלי דם ,מפרקים.

צמחי מרפא ותוספי מזון המחזקים את האיברים ומערכות הגוף.

"ישנם צמחי מרפא המנטרלים ומרחיקים טוקסינים (רעלים) הנמצאים בגוף בשיעורים גבוהים מהמותר",  אומרת ד"ר שושנה קנדל. "אנו עושים גם שימוש ברפואה הומאופתית, במזון מרוכז, ויטמינים, ובדיאטה מאוזנת וטבעית , פורמולות חזקות המבריאות את גוף.

אך האם ערוך גופנו לספוג חומרים בריאים אלה בד' אמותיו?

שאלה זו,  שלא תמיד נותנים עליה את הדעת,  חייבת להישאל מיד אחרי האבחון ,ושלב אחד לפני קבלת הטיפול. על מנת לאפשר לגוף להיות כלי קיבול להכלת התזונה החדשה ,הוויטמינים וצמחי המרפא לתוכו – עליו להיות נקי מרעלים. כך נמקסם את תוצאות הטיפול.

חשוב להבין מהם הגורמים העיקריים לגוף חולה .

חוסר איזון כללי כשהגוף מוצף מפסולת שהצטברה ומקשה על תפקוד איברי הגוף .לכן הגוף לא יכול לספוג וויטמינים ומינרלים מהתזונה , הגוף מתחיל לסבול מחוסרים וזה עצמו מביא לקריסה של מערכות הגוף.

באופן כללי אין מקום למחלות,  זקנה ,חולשה, דיכאון וכו' כשהגוף נקי מרעלים ,מאוזן אוכל תזונה נכונה ותוספי מזון מתאימים והוא בעצמו מחזק מערכת החיסון שלו ומתקן פגמים בכל מערכות הגוף.

במשך שנים מהווה המעי הגס מקום

שמצטברים רעלים ומזון לא מעוכל שנרקב עם הזמן בגופנו. בעקבות כך נגרם נזק רב למעי הבא לידי ביטוי בעייפות הגוף, חוסר אנרגיה ,נפיחות, גזים, כאבי בטן, קנדידה, בעיות עור , עליה במשקל,  מעי הרגיז ,אלרגיות,  בעיות ריכוז,  תולעים,  לחץ דם גבוה, כאבי ראש ואף סרטן .

ניקוי הגוף מרעלים על ידי קולון הידרותרפיה, הוא הפתרון. מדובר בניקוי פנימי של הגוף שחשוב לא פחות מהניקוי חיצוני שעליו אנו כל כך מקפידים. זהו טיפול

המבצע שטיפה של המעי הגס ברמת היגיינה גבוהה ביותר. בניגוד לחוקן, שהינו קצר טווח ,ומנקה רק 20 ס"מ במעי. בשיטה זו מגיעים לכל המעי, שאורכו כמטר וחצי .

טיפול בשיטת קולון הידרותרפיה כדאי לסובלים מבעיות עיכול, עצירות, עודף משקל, אלרגיה, קנדידה, בעיות בכלי הדם, דלקות פרקים, עייפות כרונית, כל מחלות עור, תולעים, ועוד ארוכה הרשימה מלהכיל. כמו כן הטיפול יעיל גם כטיפול מונע לכל אדם ממוצע, גם כזה הנחשב "בריא" ורוצה לשמר את בריאותו ,למנוע מחלות ולאנטי אייג'ינג.

שיטת זו מעודדת את הגוף לריפוי מהיר ומושלם, עוזרת לספיגה טובה יותר של וויטמינים, מינרלים ותוספי מזון, ומסייעת להרזיה בלי תופעות לווי.

כעת, כשהגוף נקי מרעלים יש עוד כמה סוגי טיפול חדשים בקליניקה :

טיפולי תדרים לכל הגילאים כולל התינוקות כידועה מרפאים בעיות גב, כאבי ראש, מפרקים, פיברומיאלגיה ואפילו טראומות מלידה.

חובה לכל אחד שסובל מעצירות, נפיחות, אבנים בכיס המרה, אסתמה, כאבי בטן, הידבקויות אחרי ניתוחים וכמשלים ניקוי הגוף מרעלים.

צוות קליניקה "ובחרת בחיים" של ד"ר קנדל מלאי תקווה כי אבחון NLS ,ניקוי רעלים וריפוי יתנו שלמות למען בריאות המטופלים,  יניב פרות טובים ויעניק tadalafilonlinepharmacyone.com לכל אחד את הבריאות שהם .

 

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments are closed.

 

קליניקה לניקוי הגוף מרעלים והרזיה בהנהלת ד"ר קנדל שושנה טל: 050-2951058 ; 03-5700776 רח' ביל"ו 25, בני ברק