כולסטרול גבוה

טיפול טבעי יעיל מותאם אישית

הדרך הטבעית לבריאות הלב: טיפול יעיל ונטול תופעות לוואי להורדת כולסטרול

האם אתם סובלים מרמות כולסטרול גבוהות? האם אתם מודאגים מהסיכון למחלות לב וכלי דם? אל תתייאשו! יש פתרון!

מה הבעיה בכולסטרול גבוה ומהו הטיפול הטבעי?

אז רגע לפני שנבין מהו הטיפול הטבעי, כדאי להבין:

מהו כולסטרול?

כולסטרול הוא חומר שומני הנמצא בכל התאים בגוף. הוא חיוני לייצור הורמונים, ויטמין D ועוד. עם זאת, רמות גבוהות של כולסטרול, ובמיוחד כולסטרול ה-"רע" (LDL) עלולות להוביל להשלכות בריאותיות חמורות. עודף כולסטרול LDL עלול להצטבר בדפנות כלי הדם, להצר את חללם ולפגוע בזרימת הדם. כתוצאה מכך, עולה הסיכון למחלות לב וכלי דם, כגון התקף לב ושבץ מוחי. בעבר, נהוג היה להתמקד רק ברמות הכולסטרול בדם כגורם סיכון עיקרי. כיום, ידוע כי גורם משמעותי נוסף הוא חמצון והרס של מולקולות כולסטרול LDL. תהליך זה גורם להרס אותן המולקולות ולשקיעתן בדפנות כלי הדם, שם הן תורמות להיווצרות רובד טרשתי (טרשת עורקים). לכן, בטיפול הטבעי שאנו מציעים, אנו מתמקדים לא רק בהורדת רמות של כולסטרול בדם אלא למניעת ההרס של מולקולות הכולסטרול ולשקיעתן בכלי הדם.

מהם הגורמים לכולסטרול גבוה?

  • תזונה: צריכה מופרזת של שומן רווי ושומן טרנס, מזון מעובד ומטוגן.
  • חוסר פעילות גופנית: פעילות גופנית מועטה תורמת לעלייה ברמות הכולסטרול.
  • היסטוריה משפחתית: נטייה גנטית יכולה להשפיע על רמות הכולסטרול.
  • גיל: רמות הכולסטרול נוטות לעלות עם הגיל.
  • גורמים נוספים: עודף משקל, עישון, סוכרת, יתר לחץ דם.

מהם הסיכונים של כולסטרול גבוה?

  • מחלות לב וכלי דם: התקף לב, שבץ מוחי, מחלת עורקים היקפית.
  • יתר לחץ דם: כולסטרול גבוה יכול להקשות על זרימת הדם ולעלות את לחץ הדם.
  • כבד שומני: הצטברות של כולסטרול LDL ("רע") בכבד עלולה להוביל להתפתחות כבד שומני, מצב שעלול להתקדם לדלקת כבד ואף לנזק בלתי הפיך.
  • סוכרת: רמות גבוהות של כולסטרול הן גורם סיכון לסוכרת מסוג 2.

הטיפול הקונבנציונלי בכולסטרול גבוה (בעזרת סטטינים):

הכולל בעיקר תרופות ממשפחת הסטטינים, עשוי לגרום לתופעות לוואי שונות:
  • כאבי שרירים: תופעת הלוואי הנפוצה ביותר, בדרך כלל קלה וחולפת.
  • עייפות: תחושת עייפות וחוסר אנרגיה.
  • בעיות עיכול: בחילות, הקאות, שלשולים ועצירות.
  • פגיעה בכבד: עלייה באנזימי כבד.
  • סוכרת: סיכון מוגבר להתפתחות סוכרת.
  • פגיעה בזיכרון: פגיעה קוגניטיבית קלה.
לכן, לפני שניגשים לטפל דרך תרופות, כדאי למצות את האפשרות של הטיפול הטבעי! *כמובן בהתייעצות הרופא המטפל.

טיפול טבעי בכולסטרול גבוה ובכבד שומני:

מחקר שפורסם בכתב העת "Journal of the American Medical Association" מצא כי טיפול טבעי הכולל תזונה, צמחי מרפא ופעילות גופנית הפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם ב-30%. בנוסף, חשוב לציין הגישה הטבעית מתמקדת בשורש הבעיה ומטפלת לא רק בגורמים השונים המשפיעים על הורדת רמות הכולסטרול בדם אלא גם על מניעת ההרס של מולקולות הכולסטרול ושקיעתן בכלי הדם. התוכנית הטיפולית השלמה כוללת:
  1. אבחון מקיף: אנו משתמשים במגוון כלים, כגון בדיקות דם, אבחון ממוחשב NLS ובדיקת רגישויות למזון, כדי לאבחן את הגורמים הספציפיים לרמות הכולסטרול הגבוהות אצלכם ולשקיעת הכולסטרול בכלי הדם. לקריאה נוספת על האבחון הממוחשב לחץ כאן
  2. תזונה מותאמת אישית: בניית תפריט בריא ומאוזן תוך התחשבות ברגישויות ובצרכים התזונתיים שלכם. אנו נדריך אתכם כיצד להפחית את צריכת השומן הרווי והטרנס, להגדיל את צריכת הסיבים התזונתיים, להוסיף מזונות בריאים התורמים להורדת הכולסטרול ה"רע" ולעליית הכולסטרול ה"טוב" HDL. בנוסף, תבינו אילו אנטי-אוקסידנטים כדאי לכם להוסיף לתזונה שלכם ואיך לאזן את רמות הסוכר בדם על מנת למנוע את החמצון של מולקולות הכולסטרול ושקיעתם בכלי הדם. בנוסף, אם יש מצב של כבד שומני, ניתן תפריט להרזיה ושיקום הכבד.
  3. צמחי מרפא מותאמים אישית: כיום, ידוע על מגוון צמחים שנחקרו והוכחו כמפחיתי רמות כולסטרול בדם. למשל, מחקר שפורסם בכתב העת "Phytotherapy Research" מצא כי תמצית שום מפחיתה את רמות הכולסטרול LDL ב-10%. בנוסף, שימוש בצמחים בעלי תכונות משפרות את זרימת הדם, עשירות באנטי-אוקסידנטים עוצמתיים ומחזקים את מערכת הלב וכלי הדם וצמחים הפטו-פרוטקטיב להגנת הכבד.
  4. ניקוי רעלים והידרוקולון: לסילוק רעלים מהגוף, תורמים לתפקוד תקין של מערכת העיכול וחיזוק מערכת החיסון. הידרוקולון מנקה את המעי הגס מהצטברות פסולת, משפר ספיגת חומרים מזינים ומקל על תופעות לוואי של כולסטרול גבוה. שתי גישות אלו, בשילוב עם תזונה בריאה, פעילות גופנית וטיפול טבעי מותאם אישית, עשויות להביא לשיפור משמעותי בבריאות ובהורדת רמות הכולסטרול. לקריאה נוספת על ניקוי רעלים והידרוקולון לחץ כאן
  5. תוספי תזונה: תוספים כגון פרוביוטיקה, אומגה 3 וויטמינים מסוימים יכולים לסייע בהורדת כולסטרול ובשיפור בריאות הלב.
  6. דגש על פעילות גופנית: פעילות גופנית מתונה ומותאמת יכולה לשפר את תפקוד מערכת הלב וכלי הדם, להפחית לחץ ולשפר את איכות השינה. מחקר שפורסם בכתב העת "The American Journal of Cardiology" מצא כי פעילות גופנית אירובית מפחיתה את הסיכון למחלות לב וכלי דם ב-40%.
  7. טיפולי מגע לניהול סטרס: טיפולי רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי המוצעים בקליניקה וגם טכניקות הרפיה כמו מדיטציה, יוגה ונשימות עמוקות יכולות לסייע בהפחתת סטרס, גורם סיכון משמעותי למחלות לב וכלי דם. לקריאה נוספת על הטיפול השלם לחץ כאן
אם אתם סובלים מכולסטרול גבוה, אל תתייאשו! ניתן לשפר את רמות הכולסטרול ולשמור על בריאות הלב וכלי הדם באמצעות טיפול טבעי יעיל מותאם אישית וללא תופעות לוואי! צרו קשר עם הקליניקה של ד"ר שושנה קנדל ND עוד היום ותתחילו את הדרך לחיים בריאים יותר! צוות הקליניקה מורכב ממומחים מנוסים בתחום הרפואה הטבעית, אשר ילוו אתכם לאורך כל תהליך הטיפול ויספקו לכם את המעטפת המקצועית והתומכת הדרושה לכם. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ אישי ללא התחייבות לחץ כאן! באתר תמצאו מידע נוסף על טיפולי קולון-הידרותרפיה ועל מגוון טיפולים נוספים לירידה במשקל, ניקוי רעלים, טיפולי אנטי-אייג'ינג, אבחון ממוחשב NLS, טיפולי מגע ושיפור בריאותכם.

בואו תשמעו מה יש להגיד למטופלת שהגיעה אלינו לקליניקה, כאשר שנים על גבי שנים הייתה עם בדיקות דם לא תקינות וחריגות ואיך עזרנו לה לפתור את הבעיה מהשורש- לצפייה בסרטון לחץ כאן!

זה בידיים שלך!

נשמח לעזור גם לך לחיות חיים שמחים ובריאים

המדריך המלא לניקוי רעלים במתנה!​

הרשמו לעדכונים במייל וקבלו גישה בלעדית למדריך המלא לניקוי רעלים במתנה!​

הירשמו עכשיו וקבלו גישה למאמרים מרתקים, מדריכים מקצועיים, מתכונים בריאים ומבצעים מיוחדים!​

נשמח לעזור גם לך לחיות חיים בריאים ושמחים!

מלאו עכשיו את הטופס, הזמינו את האבחון הממוחשב ונציגת הקליניקה תיצור עמכם קשר